Πολιτική επιστροφών

Πολιτική επιστροφών

  • Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει απαραίτητα να έχει προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης του farmakeiakatsari.gr.
  • H επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του και να πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής (π.χ. το προϊόν να μην έχει να ανοιχθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Για τον λόγο αυτό προτείνουμε την αποστολή του προϊόντος σε κατάλληλη συσκευασία – όχι φάκελο).
  • Τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος, οι βρεφικές κρέμες, snack, τα έτοιμα βρεφικά γεύματα καθώς και τα προϊόντα ψυγείου δεν επιστρέφονται.
  • Οι επιστροφές θα πρέπει να πραγματοποιούνται με εταιρεία ταχυμεταφορών και όχι με το ταχυδρομείο.
  • Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.
  • Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 15 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την εταιρία μας.
  • Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου, πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.
  • Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το farmakeiakatsari.gr έχει το δικαίωμα να μην κάνει αποδεκτή την επιστροφή των προϊόντων και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.

Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι:

ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΜΑΛΒΙΝΑΣ ΛΙΟΛΙΟΥ-ΚΑΤΣΑΡΗ & ΣΙΑ Ε.Ε.

ΒΑΣΙΛΙΣΣΗΣ ΣΟΦΙΑΣ 39, ΜΑΡΟΥΣΙ, Τ.Κ. 15124


Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους αποστολής, προχωρούμε σε αντικατάσταση ή σε επιστροφή χρημάτων που αντιστοιχούν στην αξία των προϊόντων, ακολουθώντας την παρακάτω Διαδικασία Επιστροφής:

  • Συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με τα προϊόντα με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών του φαρμακείου μας (ACS) και με χρέωση παραλήπτη. Μέσα στο πακέτο αποστολής, θα έχετε τοποθετήσει σημείωμα στο οποίο να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει με το επιστρεφόμενο προϊόν, καθώς και την απόδειξη αγοράς.
  • Εφόσον ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, προχωρούμε σε σχετική αντικατάσταση ή πίστωση του αντίστοιχου ποσού σε τραπεζικό σας λογαριασμό ή πιστωτική/χρεωστική κάρτα, εφόσον η αρχική πληρωμή είχε γίνει με αυτόν τον τρόπο.
  • Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν τον ίδιο.
  • Στα φυσικά καταστήματα: καλείτε στο τμήμα εξυπηρέτησης για να προηγηθεί συνεννόηση και παραγγελία του προϊόντος που θα αντικατασταθεί. Εν συνεχεία, φέρνετε το προϊόν στο χώρο του φαρμακείου μαζί με την απόδειξη αγοράς και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται επιστροφή της αξίας του προϊόντος/των προϊόντων στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσατε την παραγγελία.

Το ωράριο των αλλαγών είναι Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-20:00 (εκτός Σαββατοκύριακου).


Σε περίπτωση αλλαγής με επιθυμία του πελάτη:

  • Η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του και να πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής (π.χ. το προϊόν να μην έχει να ανοιχθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Για τον λόγο αυτό προτείνουμε την αποστολή του προϊόντος σε κατάλληλη συσκευασία, όχι φάκελο).
  • Τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος, οι βρεφικές κρέμες, snack, τα έτοιμα βρεφικά γεύματα καθώς και τα προϊόντα ψυγείου δεν επιστρέφονται.
  • Τα έξοδα της επιστροφής καλύπτονται από την πλευρά του πελάτη. Προσοχή: η αποστολή μπορεί να γίνει με εταιρία ταχυμεταφορών και όχι απλό ταχυδρομείο.
  • Το δέμα που θα επιστρέψετε θα πρέπει να συνοδεύεται με μια φωτοτυπία της απόδειξης και τον κωδικό ή τους κωδικούς με τον οποίο ή τους οποίους θέλετε να αντικατασταθεί.
  • Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, μας αποστέλλετε τον τραπεζικό σας λογαριασμό (σε περίπτωση που η αρχική πληρωμή είχε πραγματοποιηθεί με κατάθεση ή αντικαταβολή) ή πιστώνουμε την πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα εφόσον η αρχική πληρωμή είχε γίνει μέσω χρέωσης της ίδιας πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας.
  • Αφού πραγματοποιηθεί o σχετικός έλεγχος από το αρμόδιο τμήμα και πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, προχωρούμε στην αντικατάστασή του ή στην επιστροφή των χρημάτων.

Υποστήριξη κάρτας αλλαγής για παραγγελίες που έγιναν στο farmakeiakatsari.gr και ο τρόπος αποστολής είναι παραλαβή από κατάστημα.

Εφόσον ζητηθεί, εκδίδεται μαζί με την απόδειξη, κάρτα αλλαγής “ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΚΑΤΣΑΡΗ”.

Για 15 ημέρες είναι έγκυρη η κάρτα αλλαγής σας και μαζί με τα προϊόντα μπορείτε να έρθετε στο κατάστημα παραλαβής όπου μπορείτε να αντικαταστήσετε τα προϊόντα με προϊόντα ίσης ή περίπου ίσης αξίας, σύμφωνα με τον τρέχοντα τιμοκατάλογο και τιμές προϊόντων όπως εμφανίζονται την ημέρα που θα προσέλθετε για την αντικατάσταση.

Για να μην ταλαιπωρηθείτε διευκρινίζουμε ότι το farmakeiakatsari.gr δεν ταυτίζεται με το κατάστημα παραλαβής και τυχόν νέα παραγγελία πρέπει να δοθεί μέσα από την πλατφόρμα του www.farmakeiakatsari.gr ή τηλεφωνικά στο 2108061181, Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 με 17:00 (εκτός εορτών και επίσημων αργιών).


Σημαντικές πληροφορίες:

  • Σε κάθε περίπτωση πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης του farmakeiakatsari.gr.
  • Αλλαγές προϊόντων τα οποία είναι περιεχόμενο πακέτου προσφοράς δεν γίνονται δεκτές. Θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση ολόκληρου του πακέτου.